reede, 4. veebruar 2011

01.02. lahkumine los roquesilt

Väga pikalt magasime,ega poleks muidugi midagi muud teha ka olnud.Lennuk läks kella viiest alles.Lend hakkas toredalt aga kuskil keskel hakkas julmalt vett kallama ja ainult üks suur pilv oli,aga ikka oli täitsa pohhui lennukiga sõita.Ehk siis kellel sinna plaanis kunagi minna ei tohi ronida nende väikeste valgete sigarite peale ja kannatab lennuki plekid üle koputada enne lendu.Caracasesse kui jõudsime tuli ka täiega vihma aga taksoga saime ilusti oma vanasse hotelli.Siis hakkasime otsima kust saab kaardiga raha välja võtta,tegelt tegime seda juba lennujaamas ka,aga tulutult.Hotelli omanik näitas meile veel mingi söökla kus sai kaardiga maksta sõime ära ja hakkasime koju lonkima ja elekter läks ära.Päris pull on seal tuuseldada pimedas ei tea kas astud vee v pissi sisse.Aga me saime hakkama.Hommikul kui ärkasime olid sämm ja rebane juba jalga lasknud ja me põrutasime ka kuskile lähedal olevasse külasse raha tooma,nüüd õnnestus,Aga se raha välja võtmine täitsa suur lollus,kõvasti saab mööda pükse.Siis kui raha käes mõtlesime et läheme lennijaama aga mitte taksoga vaid bussiga.Taksoga oleks läin 90 bolivari aga bussiga läks 4 arvestatav võit,kui pead raha aparaadist välja kiskuma.Kõik võivad arvata mis me selle üle jäänud raha eest ostsime.aga se selleks,kui lennujaama jõudsime olid juba meie uued tuttavad seal ees,tegibe tsekk inni ära ja maksime maalt lahkumis tasu 163 bolivari läks mul katrele jäi üks tädi natuke võlgu aga vast järgmine kord maksab ära.Turvakontroll oli täitsa olemas ja korralikult peedistatti inimesi(mitte muidugi nii nagu meie head naabrid soomlased).Mul ja Katrel sujus kuidagi hästi.Ega siin midagi muud suurt polegi lisada aa suur lennuk caracas-frankfurt ullult hüppas ja põrutas ei meeldind mulle,äikest lõi ka aga saime ilusti koha.